Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Кудирко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Кудирко О. М. 
Формування інноваційної стратегії та її реалізація на промислових підприємствах / О. М. Кудирко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2005. - № 17. - С. 97-100. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено сутність інноваційної стратегії, ознаки її ефективності, основні елементи інноваційної стратегії підприємства, стадії і фактори її вибору та етапи розробки. Розкрито стратегічний аналіз внутрішнього стану підприємства на основі використання різних моделей, матриць оцінок і стадій життєвого циклу товару. Показано процес реалізації стратегії підприємства і основні його інструменти.


Ключ. слова: інноваційна стратегія, ефективність, стратегічний аналіз, матриця оцінки
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кудирко О. М. 
Формування економічної стратегії інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. М. Кудирко; Нац. ун-т харч. технологій. - К., 2005. - 22 c. - укp.

Розкрито економічну сутність інновацій та інноваційної стратегії (ІС). Визначено місце інноваційного розвитку підприємств у системі державного управління, здійснено аналіз і оцінку інноваційної діяльності та її ефективності на підприємствах харчової промисловості. Показано роль маркетингових досліджень у реалізації ІС підприємств, розроблено напрями підвищення ефективності інноваційної політики та державного регулювання економічних стратегій інноваційного розвитку підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лилик І. В. 
Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи : практикум / І. В. Лилик, О. В. Кудирко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2010. - 262 c. - Бібліогр.: с. 259-261 . - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-5 + У9(4КР)290-211.1 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748511 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Денисюк О. М. 
Внутрішній аудит : навч. посіб. / О. М. Денисюк, О. М. Кудирко, Н. В. Замчевська. - Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ, 2012. - 256 c. - Бібліогр.: с. 250-255 - укp.

Визначено сутність і розвиток внутрішнього аудиту та його місце у системі економічної інформації. Викладено види внутрішнього аудиту та стандарти внутрішнього аудиту, розкрито його предмет, метод та організацію процесу. Розглянуто аудиторський ризик і методи його оцінки, планування, досліджено нормативно-правове регулювання. Висвітлено особливості професійної організації внутрішнього аудиту. Увагу приділено аудиторським доказам та оцінці якості роботи аудитора. Проаналізовано робочі документи аудитора, висновки та звіти, розглянуто особливості методології й організації внутрішнього аудиту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)829 я73 + У052.9(0)829 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кудирко О. В. 
Стратегічне управління дослідницькими компаніями на основі системи збалансованих показників та стратегічної карти / О. В. Кудирко // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 9. - С. 336-341. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто процес розроблення та адаптації системи збалансованих показників та стратегічної карти компанії в стратегічному розвитку дослідницьких компаній за умов посилення конкурентної боротьби.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кудирко О. В. 
Маркетинг дослідницьких організацій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Кудирко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні, методичні і прикладні засади маркетингової діяльності дослідницьких організацій (ДО) на ринку маркетингових ДО. Сформовано теоретичні засади щодо ролі та місця спеціалізованих ДО в системі економічних відносин. Уточнено сутність поняття ДО та виокремлено авторське розуміння поняття маркетингу ДО. Запропоновано модель маркетингу послуг ДО, в межах якої стратегічну роль відіграють нематеріальні активи, як пріоритетні об'єкти стратегічного управління. Обгрунтовано методичний підхід оцінювання конкурентоспроможності ДО з урахуванням нематеріальних активів. Досліджено специфіку та перспективи розвитку вітчизняного ринку маркетингових досліджень з урахуванням глобальних тенденцій та оцінено рівень розвитку нематеріальних активів ДО. Запропоновано підхід щодо розвитку маркетингової діяльності ДО на ринку маркетингових досліджень і сформовано механізм формування та реалізації їх маркетингової стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 л2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кудирко О. В. 
Соціальна відповідальність - сучасний тренд у поведінці споживачів / О. В. Кудирко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 382-388. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

За умов сучасного розвитку економіки соціально значимі питання перебувають у центрі уваги спільноти. Більшість компаній декларують свою соціальну відповідальність перед соціумом та інтегрують її в управлінську діяльність. Мета роботи - дослідження ролі та місця соціальної відповідальності в поведінці сучасного споживача. Розглянуто концепцію корпоративної соціальної відповідальності з позиції споживача, його розуміння і ставлення до брендів, які підтримують соціальні ініціативи. Визначено, що в нових економічних умовах при виборі товару для споживача вже не достатньо керуватися лише функціональністю товару, на перший план виступає розуміння не корисності самого товару як одиниці, а можливості забезпечення почуття причетності та ототожнення з компанією. Споживач стає прагматичним і раціональним, він змінює власну культуру споживання, коли пріоритетом стає не володіння, а економія грошових ресурсів завдяки спільному використанню товарів. Трансформуються і відносини з компаніями, оскільки бренди, які підтримують соціальні ініціативи, мають вищу лояльність з боку споживачів. Наведено приклади соціально відповідальних проектів вітчизняних компаній, що дало змогу виокремити соціальні проблеми, які є об'єктом таких ініціатив, а також споживчі мотиви, що змушують споживача здійснювати покупку. Запропоновано визначення поняття "соціальна відповідальність у споживача" як реакції та відношення індивіда на проведення соціальних ініціатив брендів, що проявляються у формуванні мотивів здійснити покупку, а у довгостроковій перспективі формують лояльність споживача до компанії. Перспективи подальших досліджень у даному напрямі полягають у вивченні механізму споживчої поведінки та розробці рекомендацій підприємствам у контексті корпоративної соціальної відповідальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-645.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Плугіна Т. В. 
Синтез елементної бази системи функціонально-планувального керування технологічним процесом / Т. В. Плугіна, О. М. Кудирко // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто завдання підвищення ефективності системи функціонально-планувального керування технологічним процесом. Запропоновано структурну модель інформаційної технології синтезу та моделі параметричного синтезу елементної бази системи функціонально-планувального керування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л11-5-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нефёдов Л. И. 
Информационная технология создания системы мониторинга состояния регионального газоснабжения : монография / Л. И. Нефёдов, М. В. Шевченко, О. Н. Кудирко; Харьков. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Харьков : ХНАДУ, 2019. - 319 c. - Библиогр.: с. 274-299 - рус.

Рассмотрена информационная технология создания системы мониторинга состояния регионального газоснабжения. Сформулирована общая постановка задачи организации, планирования мониторинга и синтеза системы мониторинга регионального газоснабжения. Предложена декомпозиция общей задачи синтеза на частные, разработаны их математические модели. Приведены примеры решения и внедрения частных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: О76-082.02-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Плугіна Т. В. 
Синтез елементної бази системи функціонально-планувального керування технологічним процесом / Т. В. Плугіна, О. М. Кудирко // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто завдання підвищення ефективності системи функціонально-планувального керування технологічним процесом. Запропоновано структурну модель інформаційної технології синтезу та моделі параметричного синтезу елементної бази системи функціонально-планувального керування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л11-5-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Біньковська А. Б. 
Система автозапуску двигуна / А. Б. Біньковська, О. М. Кудирко, А. В. Тащиков // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 92, т. 1. - С. 66-71. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Для підвищення комфортності використання автомобіля виникла необхідність розробки системи автозапуску двигуна. Ця система дозволить інтегрувати її в протиугінну систему автомобіля й поліпшити його використання незалежно від погодних умов. Упровадження такої системи дозволить збільшити дальність повідомлень про спрацьовування та стан сигналізації, мала величина якої в колишніх моделях через зростання викрадень, відсутність близьких місць паркування абсолютно перестала задовольняти водія.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Аналіз господарської діяльності : навч. посіб. / Г. Даценко, Н. Коцеруба, І. Крупельницька, О. Кудирко, І. Лобачева; Київський національний торговельно-економічний університет. - Вінниця : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вінниц. торг.-екон. ін-т, 2021. - 416 c. - Бібліогр.: с. 410-413 - укp.

Досліджено господарську діяльність (ГД) господарюючих об'єктів. Проаналізовано методи та прийоми аналізу ГД. Здійснено аналітичне обгрунтування виробничої програми та оцінено її виконання. Досліджено основні засоби підприємства та матеріальні ресурси підприємства. Увагу приділено аналізові трудових ресурсів підприємства, витрат підприємства та собівартості продукції. Охарактеризовано процес реалізації продукції та виконання договірних зобов'язань. Проаналізовано фінансовий стан підприємства за даними фінансової звітності. Увагу приділено аналізові грошових потоків підприємства. Досліджено процес аналізу та прогнозування фінансово-господарської діяльності підприємства. Увагу приділено діяльності фінансово-кредитних і бюджетних установ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858228 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
13.

Біньковська А. Б. 
Модернізація системи управління автомобілем / А. Б. Біньковська, О. М. Кудирко // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 98. - С. 58-62. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Автомобіль є найбільше затребуваним транспортним засобом у світі. Щорічно випускаються мільйони автомобілів. Конструкція автомобіля постійно вдосконалюється автомобільними компаніями, щоб кожний покупець знайшов свою машину. Розроблено та впроваджено нові системи автомобіля, з'являються найсучасніші моделі. Для виявлення найважливішої системи управління автомобілем для модернізації було проведено синтез локальних пріоритетів вибору.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського